vineri, 9 ianuarie 2015

Somnul este dulce

         Blogul meu a fost neglijat mult timp din câte se vede. Scuze ar putea fi multe, dar cea mai plauzibila este: "Somnul este dulce". Mai ales pentru ca începe sesiunea, subsemnatul ar trebui să se pună cu burta pe carte, din păcate el se pune doar cu burta pe pat și somn, pentru că somnul este dulce. 

        Luni la ora 8 aveam seminar, urmat de 2 cursuri, dar somnul este dulce.
   
     Astăzi după o noapte de distracţie și alcool cică aveam "antrenament", somnul mai dulce ca niciodată.

       Când e vorba de făcut curăţenie, parcă trebuie ceva dulce înainte, ca să am spor.
    
       Somnul la seminarul Doamnei Herța este nemaipomenit de dulce. Dânsa vorbeşte așa de calm și încet, de parcă nu ar vrea sa trezească pe nimeni. 

       În tren și microbuz am aflat că somnul poate fi dulce si dureros, de asemenea am aflat și cum se poate face kamasutra de unul singur. Câte poziţii neinventate încă am pus în aplicare numai eu ştiu...

      Pentru ca nu vreau sa debitez prea mult pe aici, o sa mergem direct la concluzie si anume: "Somnul este dulce"

Din păcate (sau fericire) prietenii nu m-au imortalizat în somn, însă cei din pozele următoare se apropie de genialitatea mea.
P.S.: Am uitat să specific faptul că în arta somnului sunt un Geniu.

 (confort maxim)
 (în tren prefer sa dorm în genunchi cu capul pe scaun, dar am adoptat si aceasta poziţie mirifică de câteva ori)
(asa cică se doarme)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu