duminică, 16 noiembrie 2014

#yeslavot dar n-am cu ce

      Stiu ca am zis ca trecem pe engleza, dar parca mereu cand vroiam sa scriu ceva imi era lene sa ma apuc stiind ca trebuie sa modific fraze care suna mai bine in romana si sa le adaptez. Ne intoarcem la origini, romana e baza.
     
      Acum sa vorbim despre dreptul meu de vot si despre cum nu l-am folosit. Joi colegul meu de camera si tovarasul meu de o viata a plecat la Galati, am spus sa profit de ocazie ca sa-i trimit mamei o copie de buletin dupa cum imi ceruse de mult timp.

Ce s-a intamplat cu buletinul meu gasiti aici:
      Ora 18: Ii dau buletinul lui Andrei sa faca o copie.
      Ora 20: Ma suna sa ma anunte ca a facut copie si ca pleaca cu trenul de 1:30. Buuun.
      Ora 22: Ajung la camin, Mananc, mai stam la taclale, etc. Am vorbit vreo 2-3 ore pana sa plece, dar creierasul meu minuscul nu s-a gandit la buletin si nici Andrei nu s-a gandit.
      Ora 00:30: Andrei pleaca, eu ma culc. Inconstient desigur.

Vineri pe la pranz sesizez lipsa buletinului, sun pe Andrei era la el. Ma intreaba daca am nevoie, eu: "Nu ca am carnetul de student, permisul, ma descurc." Fara sa-mi dau seama ca votul este Duminica.

Sambata pe la 16:00 ma trazneste inspiratia. Lumea din jurul meu s-a speriat cand mi-am tras o palma singur, destul de tare ca sa simt ca sunt prost, atunci mi-am dat seama. Din moment ce era weekend si destul de tarziu nu avea cu ce sa-mi trimita buletinul din Galati.

Astazi am stat si am plans vazand toate postarile de pe facebook cu #tineriivoteaza, #yeslavot, poze cu buletinul si alte chestii. Am ratat un drept elementar pentru care stramosii s-au luptat mult timp. M-am simtit prost toata ziua si ma simt ciudat in continuare. Macar am votat in turul 1, care e totusi fix pix in momentul respectiv.

 Imi cer scuze fata de cetateni romani ca nu am fost si eu unul dintre voi ;( Puteti sa aruncati cu pietre acum.

2 comentarii: