miercuri, 4 februarie 2015

Călătoria


      Am zis ca plec și am plecat. Singur din păcate, dar nu-i bai, ne descurcăm. Scapând de "stresul" sesiunii am contemplat bine asupra plecării mele si am ajuns la concluzia că tot în Predeal mă voi distra cel mai bine


    De ce Predeal? Colegul de camera este la Facultatea de Educaţie Fizica si Sport si îşi face orele de schi aici, așa ca am avut companie. După finalizarea examenului mi-am terminat trebile prin Cluj, m-am urcat în tren la ora 22:15 si am ajuns marţi la ora 6:20 în Predeal unde ningea mirific.


   Mi-am lăsat lucrurile grele la colegul meu, m-am echipat si cai,cai. O zi excelentă de schi a rezultat in urma ninsorii de dimineaţa asigurându-ne zăpadă proaspătă. Tinând cont că aceasta a fost a 2-a oară când m-am urcat pe schiuri consider că m-am descurcat bine

      După masa de prânz pârtia striga iar după noi, asa că nu am lăsat-o să aştepte. Până la 5 mi-am făcut damblaua. Atât am vrut, o zi excelentă de schiat. Păstrăm restul bugetului pentru naiba știe unde voi ajunge zilele următoare.

       Nu a trecut ziua, dar totuşi am găsit ceva de făcut, Paradisul Acvatic din Braşov. Bombă. Mare si munte în aceeaşi zi. Parcul este frumos, îl recomand chiar din toate punctele de vedere: curăţenie, diversitate, jacuzzi afara, trambulina de la 5m, etc. Incă o recomandare este să evitaţi toboganul portocaliu, fiind pentru copii si eu având o masa corporală crecută se pare că am prins prea mare viteză și mi-o umflat puţin (mai tare) nasul.

       Ne-am uscat, urcat în maşini si ne-am îndreptat spre centrul Braşovului unde m-am despărţit de colegii de la sport, după un șnitel la un fast food. De aici căminul avea să-mi fie destinație și locul  unde aveam să-mi petrec noaptea.


       După ziua asta am rămas cu o satisfacție foarte mare, cu un nas umflat si cu un deget vânat. Nu vreau sa spun ce am păţit la deget pentru că m-ar face să par mai prost decât sunt. Scuzațti calitatea indoielnică a pozelor, tilifonul meu e bestial.

 (Mno... avem bagaje)
 (Gara Cluj)
 (Boshetar în gara)
 (Pateu în gara la Predeal)
 (Gara Predeal)
 (Zăpadă)
 (Ciu-Ciu)

4 comentarii:

  1. Cine ţi-a vânat degetul mey? Dacă ştiam ca nu dormi noaptea, iţi ţineam companie la telefon. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Anonim, as dori sa stiti ca mi-am invinetit singur degetul, in chinuri prea groaznice pentru a fi indurate de o fiinta unmana (sunt un zeu). Salut Muti :))

      Ștergere
  2. ... Care este urmatoarea destinatie... ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan Brasovul imi ofera locatii de plimbare, deci oi vedea cat mai poposesc pe aici ;)

      Ștergere