joi, 5 februarie 2015

Brașov, Brașov

   Ziua cu numărul 2 începe din păcate sau fericire la ora 13. Atunci m-am trezit. După ce în 4 zile am dormit 2-3 ore pe seară, cele 13 ore dormite au fost de recuperare. Cică am vrut să și scriu inainte de somn, dar adormeam cu laptopul în braţe, deci pas.

   Ora 15 urma să-mi rezerve un baschet la invitaţia baieților la care stau. Să va zic cum stă treaba, băieţii aștia i-am cunoscut aseară. Eu am vorbit cu o colegă să mă gazduiască o noapte și nu avea unde așa că mi-a aranjat să stau aici. Îmi place când găsesc lume făină pe unde mă duc. Nu e așa uşor să primeşti o persoană complet străină la tine în cameră de cămin, deci le mulțumesc mult pentru incredere si găzduire. Ospitalitate am găsit, așa că hai la un baschet. Greu să joci cu un dejt vânăt, dublu greutații atunci când mai învinețești încă unu. Nu mi-am scuipat decât ficații, dar e bine, e foarte bine, ne mai îndepărtăm de la alergat, bicicleta si devenim poli sportivi.

   Masa de seară a fost pur căminească (ioi, un cuvânt nou) și anume cartofi prajiți cu nişte cărniţă. Acum ne gandim: De câți cartofi este nevoie ca să saturi 4 animale? Cred că un lighean ajunge. 

   Mno. Ziua asta a fost mai mult de relaxare, de socializare, îi spuneţi cum vreţi, eu m-am simţit bine. Vedem maine. Acum vă las mai jos nişte poze de căcat, făcute cu telefonul meu de căcat și după cum o să observaţi nici fotograful nu este mai puţin de căcat. Combinatia fatală.

(Cartoafeee)
 (Bachet)
 (Ceva)
 (Cetatea Braşovului)
 (Bănci)
 (Măreţul)
 (Drum)
 (Tot drum)
(Turnul Negru parcă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu