marți, 25 martie 2014

Ora pamantului

      Asa cum zice pe acest site se apropie ora pamantului, o initiativa destul de indrazneata, dar totusi mica. Intradevar daca ar inchide toti lumina timp de o ora si ar iesi afara sa priveasca cerul fara pic de poluare luminoasa cred ca totul s-ar face un pas spre bine. Stiu ca treaba este putin subiectiva, dar eu as privi cerul toata noaptea, mai ales undeva in pustiu unde sunt vizibile toate stelele.

      Totusi o ora pe an este doar o amagire, schimbarea trebuie sa vina de la noi. Daca tot blogul meu este despre ciclism hai sa fac si o legatura directa. De cand m-am apucat de ciclism, mai serios zic eu, am explorat munti, campii, dealuri, etc, concluzia mea fiind una deja cunoscuta de multi, dar nu si de mine pana la momentul respectiv si acela ca facem prea mult rau pamantului. Aceasta perioada de inceput a fost acum 3 ani, cand aruncam toate gunoaiele pe jos si as fi stat cu luminile aprinse din toata casa daca nu ar fi fost tata sa le inchida. De 2 ani nu am mai aruncat nimic altundeva in afara de cos si totusi nu e de ajuns, inca ma simt prost, poate pentru faptul ca nu am plantat sufienti copaci pana acum sau pentru ca nu am mers la destule actiuni de ecologizare. Tarziu mi-am dat seama de asta, insa mai am timp sa ma revansez, la fel si voi. 

     Totul este destul de simplu:
- planteaza cat mai multi copaci;
- nu ezita sa participi la actiuni de ecologizare;
- oricat de departe este primul cos de reciclare, tine gunoiul in mana pana acolo;
- mai lasa masina acasa, mergi pe jos, cu bicicleta, cu rolele;

 Sunt multe lucruri pe care am putea sa le facem sa ne protejam mediul inconjurator si totusi nu incepem cu nimic.
 O poza mai reprezentativa ca asta nu cred ca puteam sa gasesc ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu