sâmbătă, 1 martie 2014

Țîțometrul magic

     E trecut de 12 noaptea ( pe mine doar la orele astea ma apuca inspiratia), deci este oficial primavara. Iupi iupi ieee!!! Primavara cam e de 2 saptamani, dar acum o sa-i uram bun venit cu niste martisoare oferite doamnelor si domnisoarelor.

   Vorbind de acestea, de femei, mereu au fost un mister si desigur vor ramane, dar (exista de fiecare data un "dar" la femei) eu am reusit sa aflu de ce sufera ele intotdeauna cand poarta sutien. In caz ca ma intrebati daca am purtat un sutien sa stiti ca am facut-o (poze exista, dar trebuie sa le cer la diferite perosane), insa eu am aflat altfel aceasta durere/suferinta: prin banda de monitorizare a pulsului de la bicicleta sau cum o numeste "Cel mai iubit dintre Tuluceni", țîțometru. Acest dispozitiv se pune sub pectorali sau tate daca esti mai grasut/fata, masurand pulsul corasonului si optimizand antrenamentele. 

   Sa revenim, acest țîțometru devine incomod dupa 6 ore de mers pe bicicleta,iar in combinatia fatala cu transpiratia si soarele iti vine sa te opresti si sa-l arunci, exact cum fac femeile cu sutienul cand ajung acasa. Centura nu trebuie nici prea stransa, nici prea larga, dar pana sa o nimeresc imi ia ceva.

     In incheire le multumesc femeilor ca exista si ne fac viata un infern placut si sa le urez La multi ani de 1 martie! (martisoare nu avem, e scumpe). Iar daca analizati bine poza de mai jos se observa efectele adverse ale curelei (burta umflata, zambet de pedofil, cresc casti din pamant, etc), deci aveti grija, protejati-va de TPS, țîțometru prea strans.
Poza cu "Cel mai iubit dintre Tuluceni" si țîțometre

 P.S.: Uita-ti de dansul happy acesta este dansul sezonului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu