joi, 5 februarie 2015

Turist


   Ziua cu numărul 3 începe tot la Braşov. Cică m-am trezit iniţial la ora 7 cu alte gânduri, mai mărete, somnul a fost însă prea dulce și m-a absorbit în vraja sa încă 4 ore. Exact cum indica si titlul, astăzi am îndeplinit tiparul tipic de turist: m-am holbat la fiecare bucată de perete vechi și am adoptat poziţia fotografului amator. Poza alăturată mă descrie perfect. M-a văzut lumea de la un kilometru că sunt turist.

   


       La ora 12 am părăsit căminul și am apucat-o pe fiecare stradă care mi se părea interesantă, dar cu toată alegerea mea aleatorie a străzilor destinația mea finală a fost tot Cetatea Braşovului, pe care nu am reuşit niciodată să o văd îndeaproape. Din păcate era închisă vizitelor, deci asta îmi dă încă un motiv să revin la Braşov :D. Plimbarea mea a continuat prin parcuri, centrul vechi, turnul negru, turnul alb și o potecuța frumoasă printr-o poienița. Am ajuns să fac vreo 10 kilometri, deci fu bine. Nu cred că are rost să detaliez toate locaţiile, o să încerc să acopăr lipsa cuvintelor cu pozele mele amatorești.

    Cantina studențească mi-a oferit un prânz foarte bun și cel mai important pentru buna desfăşurare a aventurii mele, ieftin. Ar fi mers un somn, dar avem alte trebi, Decathlonul mă cheamă. Nu ştiu cum să spun dar locul ăla este blestemat, de câte ori intru acolo cheltuiesc minim 30 de lei.

   Am mai ocupat astfel o zi. Pot să introduc și ziua asta tot la capitolul relaxare. Acum aştept și eu să văd ce-mi rezervă ziua cu numărul 4. Pozele le-am urcat aici pentru că nu prea îmi place cum se aşează pozele pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu