sâmbătă, 14 februarie 2015

Valy pupaciosu'

     Intru și eu în rândul haterilor anti-valentine's day. Nu mă deranjează promovarea excesivă a produselor, e o chestie de marketing. Mă deranjează cu mult mai mult faptul că este promovată ideea unei singure zile în care trebuie să fii cel mai romantic. Căcat.

    Iubirea nu înseamnă doar nişte flori date în sictir, săruturi și futai, nu deloc. Mai degrabă înseamnă să ai pe cineva alături, care să te susţină, să te iubească așa cum eşti, să nu ai răbdare să o vezi, să-ți planifici programul așa de eficient încât să petreci cât mai mult timp cu ea. Putem zice că fata perfectă în cazul meu (sau bărbatul pentru femei) este acea fata care îmi dezvoltă pană la apogeu aptitudinile de time management. Dar pentru asta trebuie pasiune, o flacără aprinsă și dedicaţie.

  
   Deşi sunt hater înrăit, sunt și foarte romantic în acelaşi timp. Astăzi mi-am scos iubita la o plimbare romantică, dar nu în oraş la o masa, ci în natura.

   Să vă zic despre iubita mea. Este foarte frumoasă, m-a făcut să cred în dragoste la prima vedere și nu mint, viaţa mea s-a schimbat radical de când am întîlnit-o. Am devenit mai activ, mai responsabil, mai fericit și cu siguranţa mult mai organizat. 

  Ea îmi insuflă pofta de viaţa, ea mă face să mă trezesc cu un zâmbet pe buze, ea mă face să trăiesc totul cu o plăcere deosebita, ea lasă copilul din mine liber pentru a aduce un strop de culoare în viaţa noastră, ea îmi face somnul dulce doar pentru a avea energia de mă întâlni cu ea a 2-a zi, ea îmi da inspirația și curajul să scriu aceste cuvinte aici, ea este totul pentru mine.

   Mesaj pentru ea: Draga mea, în fiecare zi apar tentaţii, de la unele cu mult mai frumoase decât tine, dar mă întreb. Oare ăstea ştiu ce e dragostea? Oare ele s-ar juca cu mine în noroi sau în zăpadă? Oare ele ar avea curajul de a merge prin pădure cu mine să admire frumuseţea sălbăticiei? Oare ele ar ieşi la 3 dimineaţa doar pentru o plimbare? Răspunsul se pare că este nu, de aceea m-am întors mereu la tine, si o voi face în continuare. Te iubesc!

   Pentru cei ce nu s-au prins iubita mea este bicicleta mea. Plimbarea de astăzi a fost una romantică de 60 de kilometri în care am făcut și o poza împreuna. În oras am fost împreună la cumpărături și după m-am oprit în Parcul Central unde am auzit ceva ce mi-a făcut ziua mai buna. Un tip m-a făcut să opresc bicicleta, să mă întorc, să mă aşez lângă el și să mă scormonesc de nişte bani prin portofel. 

   Tipul cânta foarte bine la un flaut sau fluier (nu prea fac diferența), aș spune ca era cel mai bun de pe acest pământ, chiar dacă mai rata câteva note, însă contextul îl făcea genial. O zi frumoasă de februarie cu un soare de martie și un sunet de poveste. Omul insufla primăvara trecătorilor, dar nu toată lumea a observat acest lucru, nu și-au dat seama că este un prevestitor și că merită mai multă atenție. Omul a fost așa de fericit că am stat lângă el și l-am ascultat timp de 10 minute și ca i-am dat 4 lei din bani mei de pâine încât mi-a strâns mâna și mi-a mulțumit de vreo 10 ori. Aveți o mică filmare pentru a vă arăta contextul de care vorbeam.


   Presupun că mulți se așteptau să scriu cuvintele acestea frumoase pentru și despre o fată. Sincer, încă aștept acea fata care să mă facă să scriu la fel de frumos și pentru ea. Aștept.

 (poză apa)
(poză de pe baraj)
(tovarăși de pedală și un sărut romantic)

P.S.: Astăzi se face un an de la faimoasa petrecere :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu