joi, 27 februarie 2014

Masinariile de gatit a.k.a. bunicile

           Astazi am fost la un prieten sa-l ajut putin la bicicleta, care era depozitata pe parcursul iernii la bunica sa. Toti stiu ca nu poti sau trebuie sa fii prea nesimtit sa o refuzi pe bunica ta. Se pare ca odata cu inaintarea in varsta devin mai sensibile, mai dragute si evident obsedate de gatit. Astazi nu am plecat de la baiat de acasa pana nu ne-a facut bunica lui de mancare. Bunica mea traieste in Odaia Manolache, aproape de oras, si totusi o vizitez destul de rar. Asta ii ofera ocazia sa ma indoape cand ma prinde, mereu se intampla sa ma ridic de la masa si sa fiu prea plin ca sa merg, ma trantesc in pat si ma mangai pe burta, din senin vine si replica absolut geniala: "Gabi, da nu prea ti-a fost foame, ia mamaie si termina de aici ca mai am si ... in cuptor". La auzul acestor vorbe as vrea sa fug sau macar sa-i explic ca nu mai pot, dar este imposibil sa comunici cu acesta "masina obsedata de gatit". Sa nu ma intelegeti gresit, o iubesc pe bunica mea. Articolul de azi a fost de amuzament deoarece mereu cand ma intreba ceva bunica prietenului meu, acesta imi zicea:
" Ai pus-o. Nu ai cum sa mai scapi". 

   Concluzie: Cine nu are bunica sa-si cumpere!

   Cum internetul e plin de bazaconii am gasit niste poze legate de subiectul meu.





Un comentariu:

  1. bai nu esti singurul :)) de asta sa fii sigur.... si mie mi se intampla la fel si daca ar putea mi-ar da si la pachet sa am si acasa=)))...dar sunt bunicile noastre si trebuie sa le iubim asa cum sunt ;)

    RăspundețiȘtergere