miercuri, 15 ianuarie 2014

Start

     Daca tot este un blog atunci sa incep si eu frumos prin a ma prezenta, numele meu este Diaconu Gabriel si locuiesc in Galati. As putea spune despre mine ca sunt cea mai vorbareata persoana pe care o cunosc, lucru pe care prieteni mei il pot confirma cu usurinta, deasemena sunt si foarte energic, sociabil, dornic sa experimentez lucruri noi... si lista poate continua (deobicei avem o parete foarte buna despre noi insine). Sportul, fie el recreational sau de performanta, a avut mereu un loc aparte in inima mea, de mic copil am trecut prin majoritatea sporturilor, intorcandu-ma in final la prima dragoste, bicicleta, care de la 4 ani mi-a fost mereu alaturi. 
      Pentru ca nu vreau ca primul meu post sa fie un roman mai prezint cateva aspecte ale blogului si inchei:
 - acest blog nu va fi exact tipul de blog clasic in care sa zic ce-am mancat azi si sa mai pun si poza, nu va fi asa, va asigur, dar voi scrie foarte mult despre turele de bicicleta pe care le voi face, despre evenimente sau intamplari din viata mea, mai mult sau mai putin amuzante, legate de starea din ziua respectiva desigur.
 - probabil nu voi scrie zilnic: din lipsa de timp, chef sau de subiecte, scuze sunt multe.
 - comentariile sunt deschise si chiar va rog sa comentati ca sa stiu daca are rost sa-mi omor timpul astfel. 

     P.S.: Pana si titlul este legat de bicicleta, deoarece startul intr-o competitie este unul dintre cele mai importante momente. Orice lucru incepe cu un pas si se termina in alergare.

Un comentariu: