luni, 10 februarie 2014

Bac in bizniss

        In cele 2 saptamani de absenta mi-a lipsit locul meu caldut din fata tastaturii si interfata blogului. Chiar daca am spus in prima postare ca nu voi scrie zilnic nici eu nu ma asteptam la o pauza asa mare. Zapada mi-a oferit inca o saptamana de vacanta si as fi putut scrie, dar cand ajungeam acasa dupa o zi de dat la lopata si de derdelus ma uitam la laptop si spuneam NU, apoi somn. Cam asa a fost prima saptamana de absenta + jocuri video :D.  Pe langa apartament mai am si o casa la tara unde desigur a trebuit sa dau la lopata, dar cu niste vin si voie buna faci orice. Tot la tara am fost surprins pe pelicula cum saream de pe casa in zapada, filmare ce se poate gasi pe facebookul meu.
 
      In cea de-a doua saptamana cei din Clubul de Ciclism Galati s-au apucat de sa curete paduricea de langa stadionul Dunarea sau cum ii zicem noi Padurea Pastragotilor (sau La Pastragoti pe scurt). Au fost baieti o zi de au curatat putin traseul, am fost si eu de am mai curatat oleaca, cei din urma fiind cea mai mare gasca au reusit sa termine traseul. Era prea frumos sa putem sa ne dam pe zapada, asa ca primaria Galati s-a asigurat ca nu o s-o facem si au aruncat toata zapada din oras pe platoul care leaga Finishul de Start.

     In timp ce dadeam la lopata mi-a venit ideea unui mini-concurs, o distractie intre prieteni, ceva de weekend. Nu era nimic greu de organizat, oameni trebuiau sa fie, niste vin si traseul ciclabil. Oameni gasisem, vin... avem noi un producator la Tulucesti, dar traseul ne-a cam dat de furca. Ulterior am primit si eu vestea de la tatal meu ca plecam la munte si am amanat planul pana duminica viitoare, adica pe 16.02.2014. Acum se pare ca nici zapada nu mai tine cu noi, oricum voi mai posta detalii daca organizez ceva.

     Am spus mai sus ca am fost la munte, unde nu era nici un sfert din zapada care era in Galati la plecare. Fiind zilnic grade cu plus zapada nu era impresionanta, dar totusi am reusit sa invat si eu sa schiez (iupiii). Caldura mi-a permis totusi sa fac niste alergari prin zona 6-10 km, nimic impresionat, diferenta de nivel fiind adevarata provocare.

  Am incercat sa fac un mic rezumat al celor 2 saptamani departe de blog (nu pot sa zic departe de calculator fiindca ar fi o minciuna) si sper sa revin odata cu inceperea scolii pe traseul initial. Poze nu prea am si cele care exista nu sunt recomandate a fi postate aici :D.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu