marți, 25 februarie 2014

Sunt un guraliv!

          Toti cei care ma cunosc in viata de zi cu zi, adica in afara mediului online stiu cat de bine ma pricep in arta vorbitului, exact ca un pictor orb. De cele mai multe ori vorbesc mult si fara rost, iar de parca nu era de ajuns mai am si o voce destul de patrunzatoare, insotita de un volum ridicat, deci tot tacamul. Desi imi stiu punctul slab, adica faptul ca sunt guraliv, in continuare ma deranjeaza cand lumea nu imi spune in fata: "Mai taci!, Shhht!" sau orice lucru care m-ar putea face sa sesizez greseala, ci dimpotriva aud de la altii ca "fac capul calendar" si multe altele. 
Asadar nu ma deranjeaza daca imi zice cineva in fata, de fapt ma deranjeaza mult mai mult vorbele pe la spate. Faptul ca imi cunosc slabiciunea ma face sa vreau sa o remediez, dar este mai greu decat ma asteptam, cand cineva deschide un subiect de discutie gura mi-o ia de dinainte.

         In finalul postarii as vrea sa: 
Multumesc celor care ma suporta!
Multumesc celor care imi reproseaza guralivitatea! (daca nu e un cuvant il inventez eu)
Multumesc celor care desi le "fac capul calendar" nu ma vorbesc pe la spate!

 Toti care se incardreaza mai sus as vrea sa stie ca ii respect pentru efortul depus de a ma suporta. Iar celorlalti as vrea sa le transmit: Daca nu incetati sa vorbiti despre mine, macar spuneti-mi-o in fata!

Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu