marți, 18 februarie 2014

Hai la alergat!

      De mic nu prea am avut o relatie prea buna cu alergatul, lucru ce a mai adus un plus ciclismului. Mai incercam eu din cand in cand sa alerg, dar nu exista placerea, cheful sau motivatia necesara. Pana in luna septembrie nu visam sa alerg mai mult de 10 km intr-o singura zi si desigur nici nu vroiam, toate acestea aveau sa se schimbe. In situatia in care eu nu as fi alergat decat daca era cineva in spate cu cutitul, a aparut ulterior Ciprian Talaba, omul care m-a inspirat sa ma apuc de alergat. Cum a facut asta? Simplu, m-a lovit direct in orgoliu si a terminat un maraton de 42 de km la Bucuresti parca. Mintea mea era tulburata doar de ganduri gen: "Pai cum poate Ciprian si eu nu pot, hai puturosule la alergat". Desi nu mi-a spus nici un cuvant el m-a inspirat prin faptele sale. 

       Incet, incet am inceput 5 km, 7, 10, wow deja eram zmeu la 10 km. Dar totusi mai e mult pana la 42, no hai, ia si baga. Iesind constant pe stadion am inceput sa fac distante de 10 km fara sa ma obosesc prea tare (adica fara febra musculara, nu va ganditi ca sunt vreun maratonist sa alerg 10 km de incalzire). Am zis ca trebuie sa mergem mai departe 15km, dupa 23km pana la tara. Cu putina dedicatie m-am ridicat, reusind Duminca trecuta 16.02.2014 sa ating cea mai mare distanta parcursa pana acum 32 km. Traseul a fost pana in Vama Giurgilesti, destul de plat, dar totusi m-a rupt complet. (inca am febra musculara :D). La micile si marile mele alergari am avut mai multi parteneri, dar cu cel cu care m-am inteles cel mai bine a fost MP3-ul meu, fara de care nimic nu era posibil. 
     
        Ca sa nu fiu inteles gresit, alergarile mele sunt pur si simplu de placere, visez eu la un maraton, dar mai la vara. Constructia mea solida si placerea mea pentru bere si gratare nu imi permite sa alerg la viteze extraordinare fara sa cad dupa 100 de metri, asadar am ales sa alerg mult cu o medie de aproximativ 10 km/h. 

       In final as vrea sa-i multumesc lui Ciprian Talaba pentru inspiratie si lui Radu Alexandru Dodu pentru ca mi-a ridicat moralul la ultima mea escapada. (Radu era cu bicicleta la plimbare si a gasit pe drum un aurolac care nu avea bani de autobuz si venea din vama pe jos, aurolacul eram eu si faptul ca a stat vreo 3 km cu mine mi-a mai ridicat moralul si am ajuns cu bine acasa)

Un comentariu:

  1. Sa stii ca urmeaza un maraton montan si eventual un Ironman la anul. Ca sa nu zici ca nu ai avut timp sa te pregatesti :)

    RăspundețiȘtergere